مناسبت های عکاسی

مناسبت ها برای رفتن به آتلیه کودک

عکاسی از کودک در مناسبتهای مختلف نیاز به دکورهای ویژه آن ایام را دارد که خریدن و تهیه آن برای خانواده ها مقرون به صرفه نبوده و بنا به دلایل مطرح شده نتایج حاصل از عکاسی نیز مورد قبول نخواهد بود ضمن اینکه اینگونه دکورها حجیم بوده و برای برپا سازی نیاز به فضای مناسب و بزرگ دارند. عکاسی از کودک در مناسبت های مختلف نیاز به دکورهای ویژه آن ایام را دارد که خریدن و تهیه آن برای خانواده ها مقرون به صرفه نبوده و بنا به دلایل مطرح شده نتایج حاصل از عکاسی نیز مورد قبول نخواهد بود ضمن اینکه اینگونه دکورها حجیم بوده و برای برپا سازی نیاز به فضای مناسب و بزرگ دارند. تهیه عکسهای زیبا در زمان بارداری و پس از به دنیا آمدن نوزاد و روند رشد کودک نیاز به تخصص و صبر و حوصله فراوان دارد لذا پیشنهاد ما به خانواده ها یافتن یک آتلیه کودک مناسب است و بهتر است پس از بررسی دکورها و سبک کاری و بازدید از نمونه کارهای آتلیه در سایت و شبکه های اجتماعی با توجه به سلیقه خود اقدام به رزرو وقت نمایند. 3- نمونه کار: تو دنیای امروز یا بقول معروف دهکده جهانی ، با استفاده از سایت و شبکه های اجتماعی ، براحتی میتونید نمونه کارهای آتلیه کودک - فایل کامل - رو با هم مقایسه کنید .

آگتهسازی والدین برای آتلیه رفتن

اگر در انتخاب بهترین سن برای عکاسی از کودک خود تردید دارید، میتوانید سال اول زندگی کودک خود را در چندین جلسه عکاسی کنید. به جرات می توان گفت مرور عکس هایی با تم فصلی برای شما خاطرات شیرین سرد و گرم آن فصل و آن دوران را به همراه خواهد داشت همچنین عکاسی از کودک در فضای باز در هر فصل بسیار هیجان انگیز و مورد علاقه بسیاری از والدین عزیز است. به جرات میتوان گفت مرور عکسهایی با تم فصلی برای شما خاطرات شیرین سرد و گرم آن فصل و آن دوران را به همراه خواهد داشت همچنین عکاسی از کودک در فضای باز در هر فصل بسیار هیجان انگیز و مورد علاقه بسیاری از والدین عزیز است. بی تردید یلدا در فرهنگ ما جایگاه ویژه ای دارد که داشتن چند عکس از عزیزان با تم یلدا خاطره ای بس شیرین به همراه خواهد داشت. داشتن چند عکس یادگاری با این دکورها برای والدین و کودکان خالی از لطف نیست. تمام مشکلات مطرح شده در مورد رنگ محیط و دکورها به علاوه عدم نورپردازی مناسب در نهایت فقط باعث اتلاف وقت و خستگی بیهوده ی کودک و والدین و در نهایت پاک شدن این گونه عکس ها می شود.

موارد جالب در عکسبرداری

شاید برای خیلی ها جالب نباشد ، عکسهای بافت اغلب از نظر طبیعت بسیار ساده هستند و اغلب طرفداران زیادی ندارند. دراینجا با ما همراه باشید تا چندین نوع ژست عکاسی در آتیله، ژست عکس دخترانه در طبیعت و مواردی از این قبیل را باهم بررسی کنیم. در برخی مواقع والدین باذوق با کمی تلاش اقدام به صحنه آرایی و چیدن دکور در کنار کودک می کنند که پس از پایان عکاسی و دیدن عکس ها بدترین تصاویر کودک را مشاهده خواهند کرد که نه تنها سادگی و طبیعی بودن تصاویر موبایلی را ندارد بلکه بسیار مصنوعی و بد رنگ و روست که هیچ شباهتی با عکس های آتلیه ای ندارد. در برخی مواقع والدین باذوق با کمی تلاش اقدام به صحنه آرایی و چیدن دکور در کنار کودک میکنند که پس از پایان عکاسی و دیدن عکسها بدترین تصاویر کودک را مشاهده خواهند کرد که نه تنها سادگی و طبیعی بودن تصاویر موبایلی را ندارد بلکه بسیار مصنوعی و بد رنگ و روست که هیچ شباهتی با عکسهای آتلیه ای ندارد.

دانش عکاسی در تم ها

در عکاسی کودک علاوه بر دانش، خلاقیت و نگاه هنری، تجربه و سرعت عمل هم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. آتلیه های کودک حرفه ای باید دارای چندین مدل کیک تولد با تم های مختلف باشند تا والدین مشکل خرید و حمل کیک را نداشته باشند. آتلیه های کودک حرفه ای میبایست دارای چندین مدل کیک تولد با تمهای مختلف باشند تا والدین مشکل خرید و حمل کیک را نداشته باشند. مسلما عکس گرفتن از کودک در کنار میز ناهار خوری یا بوفه ظروف پذیرایی، هیچگونه زیبایی به همراه نخواهد داشت و علت کاملا مشخص است قرار گرفتن وسایل نامربوط و رنگهای ناهماهنگ با روح لطیف کودکان و خالی بودن کادراز دکورهای مناسب و رنگهای شاد و پر انرژیست که باعث عدم جذابیت و تکراری بودن عکسهای گرفته شده توسط والدین عزیز میشود. از نوزادی رفلاکس معده داشت و تو خواب خیلی بیدار میشد کم کم بهتر شد ولی انگار بیدار شدنش براش عادت شد. دکور یلدا بی تردید یلدا در فرهنگ ما جایگاه ویژه ای دارد که داشتن چند عکس از عزیزان با تم یلدا خاطره ای بس شیرین به همراه خواهد داشت. در عکاسی بارداری به علت محدودیت مادر در ایستادن و نشستن و همچنین عوارض ظاهری ایجاد شده ناشی از بارداری داشتن خلاقیت و دید هنری برای ثبت بهترین عکس ها که محدودیت های ایجاد شده ناشی از بارداری را به حداقل برساند، بسیار مهم است.همچنین در آتلیه بارداری استفاده عامدانه و بجا از نور و متریال مناسب که تشدیدکننده لطافت و خلوص دوران بارداری و آغاز تجربه مادر شدن است ضروری است.

خاطره ای از عکاسی در آتلیه برای والدین عزیز

مرسی صبا جان اینجا همیشه بچه ها واسه درد ودل کردن و تبادل نظر هستن عزیزم مخصوصا فریبا خانم گل که خیلی هم مهربون و صبوره واقعا از آرامشی که فریبا جون بهم میده خوشم میاد قریبا جان شایدم به قول شما یه ربع سکه دادم فکر کنم بهتره فریبا جان منم باشم نمیرم خوب کاری کردی گفتی. هیچ چیزی بهترین صداقت نیست اما علی (ع) می فرمایند: حقیقت را بگویید حتی اگر به ضرر شما باشد من خودم همیشه این اصلو رعایت می کنم و محمد هم می دونم که همینطوره و تا حالا دروغی ازش نشنیدم و اگر جایی درمورد موضوعی چیزی غیر از اون چیزی که وجود داشته گفته دلیلش اینه که من خیلی حساس هستم و نمی تونم در لحظه تحمل مسائل را داشته باشم… دکور کریسمس ما به والدین پیشنهاد نمی کنیم که درخت کاج تهیه کرده و در منزل یا کنج اتاق کودک مراسم کریسمس برپا کنند به طور قطع این جشن در فرهنگ ما جایی ندارد ولی نمی توان منکر زیبایی های برخی از جشن های غربی مانند کریسمس و هالووین شد که سرشار از رنگهای شاد و پر انرژی برای کودکان هستند. مسلما با کمی مطالعه در عکاسی و کسب تجربه میتوان عکس های قابل قبولی حتی با موبایل ثبت کرد ولی در پایان نتیجه مطلوب حاصل نمی شود و شاید بهترین راه مراجعه به یک آتلیه کودک باسابقه و هماهنگ با سلیقه شخصی است

همه گیری خدمات عکاسی در موارد موجود

در دوران تولد نوزاد نیز انتخاب یک آتلیه برای عکاسی از نوزاد مهم است . همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، مهارت عکاس، هم در عکسبرداری و هم در برقراری ارتباط دوستانه با کودک، سابقهی کاری بالای پرسنل، محیط سالم و سلامت بهداشتی آتلیه، کیفیت چاپ عکس و… نزدیک بودن آتلیه نوزاد به محل زندگی نیز جزو شرایط مهم انتخاب بهترین آتلیه برای نوزاد است . نتبرگ اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکانهای شهر شامل رستورانها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و غیره را به مشتریان خود ارائه میدهد. پیشنهاد می شود برای دیدن تصاویر بیشتر و متنوع تر، حضوری به ما سر بزنید یا از طریق لینک زیر نمونه تصاویر صفحه کامل تر نمونه تصاویر را مشاهده کنید. در عکاسی کودک باید برای اینکه بتوانید خروجی خوب و درنهایت عکاسی کودک خوبی داشته باشید باید به کودک آزادی عمل بدهید تا در آخر کار نتیجه ی آن را مشاهده کنید

تجهیزات بسیار مهم

آتلیه تخصصی عکاسی کودک سروش در فرمانیه در مناسبت های مختلف تخفیف هایی را جهت استفاده عزیزان همراه آتلیه در نظر می گیرد، یکی از مهمترین زمان های تخفیف آتلیه کودک 10 روز آخر ماه مبارک رمضان می باشد که به مناسبت عید فطر بیشترین تخفیف به اندازه 20% تمامی سفارشات است که لحاظ می گردد. دکورهای عمومی چهار فصل برخی از دکورهای آتلیه کودک فارغ از زمان و فصل همیشه قابل عکاسی هستند مانند دکورهای مخصوص نوزادان در آتلیه نوزاد تا انواع دکورهای خلاقانه و جذاب در آتلیه بارداری و کودکان در سنین مختلف.کلام آخر اینکه آتلیه لیماژ با چندین سال سابقه در زمینه عکاسی کودکان می تواند مشاوری حرفه ای برای ثبت لحظه های شیرین فرزندان شما باشد. آتلیه کودک لیماژ با چندین سال سابقه در زمینه عکاسی کودک عکاسی نوزاد و عکاسی بارداری، مفتخر است تا با به روز ترین تجهیزات و دکورها و تیمی صبور و باتجربه، به ثبت بهترین خاطرات شما بپردازد. عکاسی نوزاد مبحثی بسیار تخصصی است و به علت لطافت موضوع کمی با دیگر شاخه های آن متفاوت است و بهتر است حتما توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه انجام گیرد. این دکور معمولا در اسفند برپا شده و تا انتهای فروردین عکاسی با آن ادامه پیدا میکند.

موارد زیر رو هم بپرسید

آتلیه تخصصی کودک نگاه برتر تهران - پارسو آتلیه کودک مشهد, آتلیه کودک در کرج, آتلیه کودک شیراز, آتلیه کودک در اصفهان, آتلیه کودک لیماژ, آتلیه کودک در شهریار, آتلیه کودک تهران, آتلیه کودک تهرانپارس, آتلیه کودک اصفهان, آتلیه کودک اهواز, آتلیه کودک اراک, آتلیه کودک ایده آل اصفهان, آتلیه کودک اسلامشهر, آتلیه کودک الف, آتلیه کودک ارومیه, آتلیه کودک اهواز نی نی سایت, آتلیه کودک بابل, آتلیه کودک با لباس, آتلیه کودک برجیس هشتگرد, آتلیه کودک به انگلیسی, آتلیه کودک بندرعباس, آتلیه کودک بیان کرمانشاه, آتلیه کودک بوشهر, آتلیه کودک بابا لنگ دراز مشهد, آتلیه کودک پیروزی, آتلیه کودک پسرانه, آتلیه کودک پاسداران, آتلیه کودک پاکدشت, آتلیه کودک پاساژ پارسیان, آتلیه کودک پاک, آتلیه کودک پونک, آتلیه کودک پانیذ اهواز, آتلیه کودک تبریز, آتلیه کودک تهرانسر, آتلیه کودک تیناز, آتلیه کودک تبریز اینستاگرام, آتلیه کودک ترمه, آتلیه کودک تولد یک سالگی, آتلیه کودک جنوب تهران, آتلیه کودک جنت آباد, آتلیه کودک جانان در فردیس, آتلیه کودک جام جم لاهیجان, آتلیه کودک جهرم, آتلیه کودک جوانه در کرج, آتلیه کودک جنت آباد شمالی, آتلیه کودک جهانشهر کرج, آتلیه کودک چیکو, آتلیه کودک چیست, آتلیه کودک چایلد, آتلیه کودک چیترا, آتلیه کودک چالوس, آتلیه کودک چیتگر, آتلیه کودک چهارراه ولیعصر, آتلیه کودک چشمک, آتلیه کودک حس, آتلیه کودک حرفه ای در تهران, آتلیه کودک حکیمیه, آتلیه کودک حسینی, آتلیه کودک حرفه ای در کرج, آتلیه کودک در حکیمیه, آتلیه کودک در حصارک کرج, آتلیه کودک خیابان حسینی, آتلیه کودک خوب, آتلیه کودک خوب در تهرانپارس نی نی سایت, آتلیه کودک خوب در غرب تهران, آتلیه کودک خرم آباد, آتلیه کودک خوب در مشهد, آتلیه کودک خوب در رشت, آتلیه کودک خوب در کرج, آتلیه کودک خوب در نازی آباد, آتلیه کودک در مشهد, آتلیه کودک در تبریز, آتلیه کودک در شهرری, آتلیه کودک در گوهردشت کرج, آتلیه کودک در تهرانپارس, آتلیه کودک رشت, آتلیه کودک روناک مشهد, آتلیه کودک رشت گلسار, آتلیه کودک رستا, آتلیه کودک راکون تبریز, آتلیه کودک رشت اینستاگرام, آتلیه کودک رباط کریم, آتلیه کودک رفسنجان, آتلیه کودک زنجان, آتلیه کودک زاهدان, آتلیه کودک زبرجد مشهد, آتلیه کودک زرین شهر, آتلیه کودک زیباشهر, آتلیه کودک زویا در کرج, آتلیه کودک زوم, آتلیه کودک زعفرانیه, آتلیه کودک ژکوند, آتلیه کودک ژست عکس کودک دختر, آتلیه کودک ژست عکس کودک پسر, آتلیه کودک ژینو اسلامشهر, آتلیه کودک ژینو, آتلیه کودک ژست, ژست آتلیه کودک دخترانه, ژست آتلیه کودک پسر, آتلیه کودک ساری, آتلیه کودک سها, آتلیه کودک سعادت آباد, آتلیه کودک سروش, آتلیه کودک سیاره, آتلیه کودک سیرجان, آتلیه کودک ساوه, آتلیه کودک سارا, آتلیه کودک شرق تهران, آتلیه کودک شرق تهران نی نی سایت, آتلیه کودک شیراز نی نی سایت, آتلیه کودک شهرری, آتلیه کودک شیراز اینستاگرام, آتلیه کودک شهریار, آتلیه کودک شادینه, آتلیه کودک صدا مشهد, آتلیه کودک صومعه سرا, آتلیه کودک صورتی اصفهان, آتلیه کودک صدا استان خراسان رضوی، مشهد, آتلیه کودک صدا در مشهد, آتلیه کودک در صادقیه, آتلیه کودک رز صورتی, آتلیه کودک در صومعه سرا, آتلیه کودک طلاب مشهد, آتلیه کودک طلایی, آتلیه کودک طره, آتلیه کودک طرح سیب, آتلیه کودک طلوع, آتلیه کودک طوسی, آتلیه عکاسی کودک طلایی, آتلیه کودک در طبیعت, آتلیه کودک آسیه ظریف مشهد, آتلیه کودک علاالدین گرگان, آتلیه کودک عکس, آتلیه کودک علی آباد کتول, آتلیه کودک عظیمیه کرج, آتلیه کودک عکس مثبت (کرج), آتلیه کودک عمارت قم, آتلیه کودک عروسک در اصفهان, آتلیه کودک عالی در تهران, ع آتلیه کودک, آتلیه کودک غرب تهران, آتلیه کودک غرب تهران ادرس, آتلیه کودک غزال, بهترین آتلیه کودک غرب تهران, آتلیه کودک شهرک غرب, آتلیه تخصصی کودک غرب تهران, آتلیه کودک در غرب, آتلیه کودک بلوار فردوس غرب, آتلیه کودک فردیس, آتلیه کودک فرزند پاک, آتلیه کودک فردوس فیلم, آتلیه کودک فسقلی ها, آتلیه کودک فضای باز, آتلیه کودک فیلیک, آتلیه کودک فیکا, آتلیه کودک فسا, آتلیه کودک قم, آتلیه کودک قیمت مناسب, آتلیه کودک قزوین, آتلیه کودک قائمشهر, آتلیه کودک قیمت مناسب در اصفهان, آتلیه کودک قرچک, آتلیه کودک قم نی نی سایت, آتلیه کودک قشم, آتلیه کودک کرج, آتلیه کودک کرمانشاه, آتلیه کودک کرج اینستاگرام, آتلیه کودک کرمان, آتلیه کودک کریمخان, آتلیه کودک کارن, آتلیه کودک کاشان, آتلیه کودک کفشدوزک, آتلیه کودک گرگان, آتلیه کودک گوهردشت کرج, آتلیه کودک گلرخ مشهد, آتلیه کودک گنبد کاووس, آتلیه کودک گلسا کرمانشاه, آتلیه کودک گلپایگان, آتلیه کودک گیشا, آتلیه کودک گچساران, آتلیه کودک لاهیجان, آتلیه کودک لیوسا, آتلیه کودک لیان گرگان, آتلیه کودک لوکس, آتلیه کودک لنگرود, آتلیه کودک لیان اهواز, آتلیه کودک لیماژ مرزداران تهران, آتلیه کودک مشهد اینستاگرام, آتلیه کودک ماه من, آتلیه کودک مشهد قاسم آباد, آتلیه کودک مثبت کرج, آتلیه کودک من ارومیه, آتلیه کودک محدوده پیروزی, آتلیه کودک میلاد مشهد, تم آتلیه کودک, تم خام آتلیه کودک, آتلیه کودک با تم تولد, تم عکس آتلیه کودک, تم نوروز آتلیه کودک, تم تولد در آتلیه کودک, تم آتلیه ای کودک, تم زمستان آتلیه کودک, آتلیه کودک نارمک, آتلیه کودک نفس ساری, آتلیه کودک نینو, آتلیه کودک نازی آباد, آتلیه کودک نویسا مشهد, آتلیه کودک نگاه برتر, آتلیه کودک نی نی سایت, آتلیه کودک نیشابور, آتلیه کودک و بارداری, آتلیه کودک و بارداری آسمان, آتلیه کودک ورامین, آتلیه کودک ویان, آتلیه کودک و عکاسی نوزاد نیکی, آتلیه کودک و بارداری در مشهد, آتلیه کودک و بارداری عکاسی ستوده, آتلیه کودک و نوزاد بن سای / بونسای در شرق تهران استان تهران، تهران, عکس در آتلیه کودک, در مشهد آتلیه کودک, آتلیه کودک و بارداری لیماژ, آتلیه کودک و بارداری مهریا, آتلیه کودک و مادر, آتلیه کودک همراه با لباس در تهران, آتلیه کودک همدان, آتلیه کودک همدان اینستاگرام, آتلیه کودک همراه با لباس, آتلیه کودک همراه با لباس در شیراز, آتلیه کودک هیراد, آتلیه کودک هفت تیر, آتلیه کودک هشتگرد, آتلیه کودک یزد, آتلیه کودک یگانه اصفهان, آتلیه کودک یزد نی نی سایت, آتلیه کودک یاد در شهریار, آتلیه کودک یوسف آباد, آتلیه کودک یک ساله, آتلیه کودک یلدا, آتلیه کودک یاسوج, آتلیه ی کودک, آتلیه ی کودک در کرج, آتلیه ی کودک در مشهد, آتلیه ی کودک در شهرری, آتلیه ی کودک فاز یک اندیشه, آتلیه ی کودک در رشت, آتلیه ی کودک رشت, آتلیه ی کودکان, آتلیه کودک 11, آتلیه کودک منطقه 11, آتلیه کودک منطقه 18, آتلیه کودک منطقه 15, آتلیه کودک منطقه 14, آتلیه کودک منطقه 12, آتلیه کودک منطقه 10, آتلیه کودک منطقه 1, عکس آتلیه کودک 2 ساله, آتلیه کودک منطقه 22, آتلیه کودک در منطقه 22, عکس آتلیه کودک 3 ساله, آتلیه کودک منطقه 3, آتلیه کودک 3, عکس آتلیه کودک 4 ماهه, آتلیه کودک 6 ماهگی, عکس آتلیه کودک 6 ماهه, آتلیه کودک در منطقه 7